

„A kommunikáció stratégiai, amennyiben tökéletesen egybehangzó a vállalat missziójával, víziójával, értékeivel, és képes a vállalat stratégiai pozicionálásán javítani, versenyképességét növelni.”
(Financial Times)
BELSŐ MŰKÖDÉS HATÉKONYSÁGÁNAK NÖVELÉSE
Vajon minden munkatárs ugyanarra gondol, amikor a meetingen a csoportvezető bizonyos célokat említ? Vagy mindenkinek mást jelent? Vannak olyanok, akiknek minden világos, mások pedig várják, hogy áttérjenek a következő pontra, hiszen ez a mostani egyáltalán nem érinti őket? Amikor egy vezető összehívja az embereit vagy épp utasítást ad valamelyiküknek, létfontosságú, hogy egy nyelvet beszéljenek. Akikhez szól, azokat érinti a szóban forgó ügy vagy kérdés. Ha egy munkavállaló másként érez, akkor vele megszakadt a kapcsolat, nincs vétel.
A stratégiai kommunikáció létrehozásával az az egyik célunk, hogy a vállalat sikeresen és hatékonyan működjön, kifejezze, hogy a vállalatnak mik a központi érdekei, értékei, mit foglal magában a cég stratégiája, és mindezt eljuttassa a munkatársakhoz a szervezet összes szintjén. Sokrétű feladat ez, melynek során erősítjük a szervezeten belüli egyetértést, a vállalat iránti elköteleződést, végső eredményként pedig javítjuk a cég stratégiai pozícióját és versenyképességét. Mert van adás és van vétel. Minden tiszta, egyértelmű, és a teljes szervezetet maximálisan involválja.
Ehhez elengedhetetlen a reziliens vezetői réteg „kinevelése”, akik a vállalat érdekeit szem előtt tartva nyitottak a folyamatos változásra, fejlődésre, meglovagolva a változó gazdasági, technológiai, piaci körülmények hullámait.
KÜLSŐ KOMMUNIKÁCIÓ HATÉKONYSÁGÁNAK NÖVELÉSE
A stratégiai kommunikáció létrehozásával további célunk a vállalat újrapozícionálása. Ennek során vezetői egyetértést hozunk a célok, a küldetés, a jövőkép vonatkozásában, végig visszük a stratégiai kommunikációs folyamatokat a vállalaton belül, majd azon kívül is, a piac, a partnerek, célcsoportok, ügyfelek, fogyasztók felé.
Minden szükséges változtatást kézben tartunk, legyen szó új arculatról, új üzenetek megfogalmazásáról és azok eljuttatásáról a célcsoportok felé, új marketing eszközök alkalmazásáról, vagy épp új beszállítói hálózat kiépítéséről, bármiről, ami a vállalat sikerét kommunikációs szinten támogatja.